Často kladené dotazy

1. Jakým způsobem je možné zboží objednat?
Zboží lze objednat přes tento e-shop, případně telefonicky nebo zasláním objednávky na e-mailovou adresu - viz kontakty.

2. Je požadovaný výrobek skladem?
V kategorii produktu i na samotné katalogové kartě (detailu produktu) naleznete informaci o počtu kusů, které máme skladem. V případě, že požadovaná položka skladem není, dodací termín na výrobu či naskladnění je zpravidla 5 až 15 pracovních dní (tuto informaci vždy obdržíte při potvrzení objednávky, případně na základě dotazu).

3. Kolik zaplatím za dopravu zboží?
Ceník dopravného dle výše objednávky naleznete v ceníku.

4. Jakým způsobem mohu zboží zaplatit
Standardně lze zaplatit zboží na dobírku, převodem na bankovní účet, nebo platební kartou prostřednictvím platební brány GoPay. Státní instituce mají automaticky možnost platby na fakturu se splatností 14 dní. Shodné podmínky platí i pro ověřené obchodní partnery.

5. Jak se dozvím, kdy bude zboží expedováno?
Na e-mailovou adresu, uvedenou v objednávce je obratem zasíláno závazné potvrzení objednávky, které obsahuje všechny důležité informace pro zákazníka - obsažené zboží, dopravné, celková cena, způsob platby, fakturační a dodací adresa a termín expedice.

6. Dorazila mi zásilka a zboží je poškozeno, jak postupovat?
V první řadě je třeba při přebírání zásilky pečlivě zkontrolovat, zda-li není poškozený obal a zároveň překontrolovat obsah zásilky (kompletace či případné poškození).
V případě nalezení závady je třeba tuto skutečnost ihned na místě sepsat s řidičem přepravní společnosti. V případě, že tak zákazník neučiní, nebude na pozdější reklamaci brán zřetel.

7. Je možné využít libovolného dopravce?
Není, kusové zásilky do 50kg zasíláme přepravní službou PPL. Zásilky s hmotností nad 50kg (i paletové), nadrozměrné a vícekusové zasíláme se společností Toptrans.

8. Je k zásilce přibalen daňový doklad?
Daňový doklad k Vaší objednávce obdržíte ve formě PDF na Vaší e-mailovou adresu do pěti pracovních dnů od zaplacení dobírky, pokud daňový doklad potřebujete obratem, prosím kontaktujte nás. Daňové doklady k zálohovým fakturám zasíláme stejným způsobem. Při platbě v hotovosti na naší pobočce obdžíte dodací list a daňový doklad.

9. Je možné zboží vyzvednout přímo na provozovně?
Je to možné - osobní odběr zboží je však nutné domluvit telefonicky předem.

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shopteťák.cz