Kategorie

Kategorie

Témata blogu

1. Jakým způsobem je možné zboží objednat?
Zboží lze objednat přes tento e-shop, případně telefonicky nebo zasláním objednávky na e-mailovou adresu - viz kontakty.
2. Je požadovaný výrobek skladem?
V kategorii produktu i na samotné katalogové kartě (detailu produktu) naleznete informaci o počtu kusů, které máme skladem. V případě, že požadovaná položka skladem není, dodací termín na výrobu či naskladnění je zpravidla 5 až 15 pracovních dní (tuto informaci vždy obdržíte při potvrzení objednávky).
3. Kolik zaplatím za dopravu zboží?
Ceník dopravného dle výše objednávky naleznete v ceníku.
4. Jak se dozvím, kdy bude zboží expedováno?
Na e-mailovou adresu, uvedenou v objednávce je obratem zasíláno závazné potvrzení objednávky, které obsahuje všechny důležité informace pro zákazníka - obsažené zboží, dopravné, celková cena, způsob platby, fakturační a dodací adresa a termín expedice.
5. Dorazila mi zásilka a zboží je poškozeno, jak postupovat?
V první řadě je třeba při přebírání zásilky pečlivě zkontrolovat, zda-li není poškozený obal a zároveň překontrolovat obsah zásilky (kompletace či případné poškození).
V případě nalezení závady je třeba tuto skutečnost ihned na místě sepsat s řidičem přepravní společnosti. V případě, že tak zákazník neučiní, nebude na pozdější reklamaci brán zřetel.
6. Je možné využít libovolného dopravce?
Není, kusové zásilky do 50kg zasíláme přepravní službou DPD. Zásilky s hmotností nad 50kg (i paletové), nadrozměrné a vícekusové zasíláme se společností Toptrans.
7. Je k zásilce přibalen daňový doklad?
Daňový doklad k Vaší objednávce obdržíte ve formě PDF na Vaší e-mailovou adresu do pěti pracovních dnů od zaplacení dobírky. Daňové doklady k zálohovým fakturám zasíláme stejným způsobem. Při platbě v hotovosti na naší pobočce obdžíte dodací list a daňový doklad.
8. Je možné zboží vyzvednout přímo na provozovně?
Je to možné - osobní odběr zboží je však nutné domluvit telefonicky předem.